Και είναι η επικοινωνία τελικά που προσφέρει το νέο καταφύγιο κατανάλωσης. Στερούμαστε την ευφορία της κατανάλωσης υλικών αγαθών αλλά μας προσφέρεται η αδιάκοπη πρόσβαση στην πληροφορία. Το internet είναι το νέο mall, ο χώρος που αποκτάς την αίσθηση του καινούριου βρίσκοντας την νέα πληροφορία, ο χώρος που καλύπτει τον ελιτισμό σου όταν είσαι από τους πρώτους που ανακαλύπτουν το νέο ενδιαφέρον site ή το τελευταίο talk of the town.
απόσπασμα από άρθρο του Σταύρου Μελλισάρη
ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ #13 - κυκλοφορεί τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου μαζί με την Ελευθεροτυπία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου